Sunday 17 January 2010

Veselība

Slimot Luksemburgā gan nav ieteicams, jo šis pasākums var izvērsties par visai dārgu "prieku". Lai gan no Latvijas ierados ar veselu maisu dažādu medikamentu, tas, ko galu galā ievajagas, kā likums, līdzi nav paņēmies. Tad nu tāds pret bronhītiem nenodrošinājies latvietis par pudeli klepus sīrupa, Sinupret tabletēm un burciņu ehinācijas vitamīnu izdod 34 eiro. Man par lielu pārsteigumu, švaks viņiem šeit ir arī zāļu tēju sortiments. Kristiana, labā sirds, atnesa man klepus tēju - kaut kādas 19 zālītes tējas maisiņos - un līdz galam nesaprata, kad stāstīju, kā mēs priežu pumpurus vācam un taisām uzlējumu. Ai, kā tagad noderētu! Cik esmu dzirdējusi no Luksemburgā dzīvojošiem latviešiem, ārsti šeit esot ārkārtīgi nadzīgi uz antibiotiku izrakstīšanu, tā kā jābūt uzmanīgam. Par laimi, līdz šim esam izsprukuši no vizītēm pie dakteriem, bail pat iedomāties, cik ādas par to noplēstu. Temperatūru izmērīt arī nenākas nemaz tik vienkārši - dzīvsudraba termometri te jau ir aizmirsti kā suga (eh, man Ventspilī pārītis palika), bet elektroniskie rāda, ko un kā nu šiem iegribas. Sāku domāt, ka baterejas jānomaina, jo nevar taču vienam cilvēkam dienām ilgi būt temperatūra 35,4 vai kas tamlīdzīgs. Klaiņo te apkārt visādi vēdervīrusi un garie klepi, gan jau arī gripa kaut kur ir paplosījusies. Domāju, ka tā lielā mērā ir lielo institūciju sāpe - sabrauc cilvēki no malu malām pēc garajām svētku brīvdienām, paši izslimojušies un kaut ko ne mazāk interesantu un savai valstij raksturīgu līdzi paķēruši. Konfektes asorti - cienājaties! Kehem.

5 comments:

Tutū 17 January 2010 at 11:06  

Ai, ai, Deičulīt! :(( Laikam gan šobrīd nekā citādi nevaru palīdzēt, kā vien sūtīt stiprinošas domas.To arī daru un darīšu un ticu, ka pavisam drīz būsi uz pekām. Veseļojies! :)

moien 17 January 2010 at 14:33  

Paldies Tev :) Es arī ticu.

Silga 17 January 2010 at 20:14  

Diez kas nav. :-( Turies! Varbūt viņiem medus tur ir labs ar kādu citronu klāt pie tējas? Veseļojies! :-)

Aij 18 January 2010 at 22:41  

.. un vēl brālis ķiploks (lai kā to negribētos)! Turies!

Anonymous 19 January 2010 at 15:23  

Veselojies!

Man kaa reiz krustmate iedeva priezu pumpurus, bet es pat nezinu, ko ar tiem darit.
Un seit savukart viss otradi - ej tik un prasi aptiekaa ko gribi. Turki gan saka, ka nemaz taa nedodot tas antibiotikas bez receptes, bet man dod gan. Un vinu arsti pat pie piesmakusha kakla izraksta antibiotikas, sak, nav ko mociities.. Cik valstu, tik variantu! Un velreiz- VESELIIBU TEV!

Mūs lasa:

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Karjat Resorts

Back to TOP